بازار یابی شبکه ای

رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیست؟ اصول پیگیری که یکی از رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای می باشد که به وسیله آن می توان یک کسب و کار موفق ایجاد کرد و با کسب درآمد بالا ثروتمند شدن را تجربه کرد.

اصول پیگیری در بازاریابی شبکه ای

در اصل ، اصول پیگیری یعنی شناخت تمام مسائل و حل مواردی که باعث می شود دوست شما یا کسی که کار را برای آن شخص معرفی کرده اید.

وارد صنعت شگفت انگیزی به نام بازاریابی شبکه ای که باعث شده است افراد زیادی کسب و کار موفق ی در آن ایجاد کنند و با کسب درآمد بالا میلیونر شوند و ثروتمند شدن را تجربه کنند، نشود .

در واقع موفقیت در هر کاری به دانستن اصول پیگیری در آن کار مربوط می شود.

در اصل موارد مختلفی مانند دعوت کردن افراد ، معرفی کار با آنها و چیزهایی این چنینی که برای ایجاد کسب و کار موفق و ثروتمند شدن انجام می دهید.

چیزی در حدود ۱۰ درصد از کل کارها و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای را شامل می‌شود و 90 درصد مابقی را  پیگیری و دانستن اصول پیگیری به خود اختصاص داده است تا با کسب درآمد بالا به هرآنچه می خواهید دست پیدا کنید.

به خاطر همین هم هست که افراد موفق می گویند برای موفق شدن در کاری ما یا  راه موفق شدن در آن کار را پیدا می‌کنیم یا راهی را برای موفق شدن در آن خلق می‌کنیم و اصول پیگیری رمز ماندن در این راه و راه ایجاد کردن کسب و کار موفق در کسب درآمد بالا در ثروتمند شدن می باشد .

سخنی از جردن بیرفرد

جردن بیرفرد که یکی از افراد موفق دنیا است.

او با لغب گرگ والستریت شناخته می شود.

در جایی می گوید : من یک نصیحت پنج میلیون دلاری برای شما دوستان دارم که اگر آن را انجام دهید به هر چیزی که می خواهید در این دنیا می توانید دست پیدا کنید و آن نصیحت این است :

در راه رسیدن به هر چیزی اول پیگیری کنید دوم پیگیری کنید سوم پیگیری کنید

چهارم پیگیری کنید و پنجم هم پیگیری کنید.

اگر بعد ار پنج بار پیگیری به آن چیزی که می خواستید نرسیدید فقط یک کار است که باید انجام دهید و آن دوباره پیگیری کردن است .

منبع: سلام رویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *